A NIKE előfizetéses üzleti modellt indít

Nike Adventure Club néven elindítja első előfizetéses üzleti modelljét gyerekek számára a cipőóriás – írja a CNBC. A Nike Adventure Club lehetővé teszi a szülők számára, hogy 2-től 10 éves korig negyedévente, kéthavonta vagy havonta új cipőket rendeljenek 20, 30 vagy 50 dollárért.

Az előfizetéses üzleti modell az iskolakezdéssel együtt indul útjára. A Nike gyerekcipő üzletága az elmúlt évben 11%-al növekedett, így adta magát az előfizetéses rendszer kipróbálása – nyilatkozta a cég szóvivője.

Nagyon izgatottak vagyunk, hiszen ennek köszönhetően 2 éves kortól kapcsolatot építhetünk. Emlékezetesek akarunk maradni, hogy a későbbiekben is elkötelezettek maradjanak a márka felé a szülők és később a gyerekek is. – mondta Dave Cobban, a Nike Adventure Club ügyvezetője

Cobban elmondta azt is, hogy a Nike az elmúlt két évben lopakodó üzemmódban már tesztelte ezt az előfizetési platformot.

A Nike Adventure Clubra való előfizetés ideális lesz azoknak a szülőknek, akik le akarjáj egyszerűseteni a folyamatos fejlődésben lévő gyermekeik cipővásárlását. És ez valós probléma, hiszen 3 éves kor alatt, évente 3-4 pár új cipőre van szüksége egy gyereknek. 4-8 éves kor között is, évente 2-3 alkalommal cserélődik a lábméret és 8-12 éves kor között is évente 2 pár új cipőre lehet szükség. Ráadásul ezek az adatok nem légből kapottak, hiszen Dr. Miguel Cunha-tól származnak, a Gotham Footcare alapítójától.

A Nike Adventure Clubba való előfizetés után a cég nem csupán cipőt küld majd, hanem mindenféle kiegészítő ajándékokat és útmutatókat, valamint létrehoznak egy honlapot is a klubtagok számára.

Kb. 100 cipőfajta közül lehet majd választani, ami nem fog korlátozódni kizárólag a Nike márkára, hiszen Converse is lesz a választható cipők listájában.

Nem a Nike az első ruházati márka, amely saját előfizetéses modellt indított. a Walmart is összefogott a Kidbox-al, és közösen árulnak gyerekruha dobozokat. De az Amazonnak is megvan a saját „Prime Wardrobe” programja.

A McKinsey egy 2018-as tanulmányából kiderült, hogy az online előfizetéses üzleti modell piaca 2013 óta évente több mint 100%-ot növekedett. A legnagyobb piaci szereplők pedig 2016-ban, több mint 2,6 milliárd dollár forgalmat generáltak előfizetésekből – ami 2011-ben még csak 57 millió dollár volt csupán. Ugyanakkor a McKinsey felmérése azt is megállapította, hogy az Egyesült Államokban az online előfizetések közel 40%-át mondják le az előfizetők.

Legális dopping a bizniszednek

A tökéletes hozzávaló, ami segít megalkotni egy fenomenális marketing gépezetet. Mi vár rád a Bajnokok Reggelije hírlevélben? Könnyen alkalmazható marketing ötletek, aktuális hírek az online marketing világából, napindító motivációk és még sok-sok különlegesség… 🚀

Megosztás
Email
LinkedIn
Pinterest