Szövegírás

Az online világban minden a kommunikáción múlik, éppen ezért Neked is ütős és meggyőző szövegekre van szükséged!

Egy honlap, egy sales oldal vagy egy landing oldal sikere nagyrészben a kommunikáción múlik.

Ha nem elég meggyőző egy szöveg, akkor pillanatok alatt továbbkattintanak a látogatók az oldalról. És mivel egyre nehezebb és egyre drágább jól célzott érdeklődőket szerezni, ezért a látogatók megtartása kritikusan fontos pont. Az egyik legnagyobb kihívása a legtöbb vállalkozásnak, hogy nem találja meg azt a közös hangot a célpiaccal, amivel együtt tudnak rezonálni az érdeklődők.

Ha nincs meg a közös hang, akkor sajnos a nap végén a cég kasszaja is üres marad.

2020-ban nem sok érteme van olyan bemutatkozó honlapokat készíteni, amikben csupán a cégünk tevékenységi körét felsoroljuk. Ez a módszer még jól működött a 2000-es évek elején. De aki 2020-ban így van jelen a világhálón, az halálra van ítélve.

Ha jobban belegondolsz, Te sem azért mész be a bevásárlóközpontba, mert előtte megnézted a bevásárlóközpont szórólapján hogy milyen boltok vannak benne. Azért mész be, mert vagy meg akarsz nézni valamit, vagy vásárolni akarsz valamit egy adott boltban. Ráadásul előtte már valószínűleg tájékozódtál is az adott dologról és boltról. Tehát nem vakra mész. De ami még fontosabb, hogy az a kommunikáció visz be Téged is a boltba, amivel előtte találkozátál – akár az interneten, akár egy újságban vagy a TV-ben.

Az ütős kommunikáció részben marketing, részben pedig pszichológia.

Semmiképpen ne várj eredményes sales szöveget egy informatikusokból álló holnapkészítő vállalkozástól. Ők nem ebben erősek. Ez egy külön szakma, amihez külön kompetenciák szükségesek. Egy dolog összerakni egy holnapot vagy egy sales oldalt, és egy másik dolog megszövegezni azt úgy, hogy az szívhez szóljon ha a célpiacod találkozik vele.

“A sikernek nem titka, hanem ára van.”

Ezt az árat csak kétféleképpen lehet megfizetni:

  1. Hatalmas bevételkieséssel, amit az okoz, hogy kritikus területeken akarja megspórolni egy vállalkozás a költségeket.
  2. Megfelelő szakemberek megfizetésével, akik a tudásuk legjavával szolgálják a vállalkozás növekedését.

Míg az első esetben elesik a vállalkozás gyakorlatilag a teljes profittól, addig a második esetben stabil növekedési pályára képes állni. Bölcsen dönteni ebben az esetben szerintünk csak egyféleképpen lehetséges.

Ja, és ne felejtsünk el egy nagyon fontos dolgot, amire a történelem már megtanított minket, vállalkozókat:

A legtöbb sikeres vállalkozás mind ugyanazon elvek és szabályok követésének eredményeképpen lett sikeres. Viszont a a sikertelen vállalkozások mind a maguk, egyedi módján vallottak kudarcot.

A tökéletesre fejlesztett marketing és a kommunikácó (és az ezt biztosító szövegírás) pedig az összes sikeres vállalkozásban közös.

Tetszik, amit olvastál? Kérj ajánlatot szövegírásra! Töltsd ki a lenti űrlapot vagy hívd munkatársunkat ha pontos árajánlatot szeretnél kapni az elképzeléseidnek megfelelő szövegre. Először mindenképpen szükséges felmérnünk az igényeid és a céljaid, hogy a lehető leghatékonyabb megoldást tudjuk nyújtani Számodra.

Töltsd ki az űrlapot:

Kérjük, ezt a mezőt is töltsd ki!
Kérjük, ezt a mezőt is töltsd ki!
Kérjük add meg az email címed, ahová a válaszunkat küldhetjük 🙂
Kérjük, ezt a mezőt is töltsd ki!
Kérjük válassz egy témát
Kérjük, ezt a mezőt is töltsd ki!
Kérjük, fogadd el az adatvédelmi tájékoztatót is 🙂

Vagy hívj minket telefonon:

Ha úgy kényelmesebb Neked, akkor hívd nyugodtan munkatársunkat telefonon. Hétfőtől péntekig 8 és 16 óra között bármikor elérhetsz minket.

Czédula Ágnes
ügyfélsiker felelős

20/545-6846

Vállalkozások, akikkel már sikeresen dolgoztunk együtt

Kitűzés a Pinteresten