Növelni akarod az online értékesítéseid?

10x több érdeklődő? 10x több vásárló? Simán lehetséges, ha ránk bízod az online marketing rendszered felülvizsgálatát!

Miért elengedhetetlen időről időre az online marketing hatékonysági elemzés?

Online marketing elemzés

Mert különböző platformokon, különböző hirdetésekből, különböző landing oldalra érkeznek az érdeklődők, akik aztán különböző sales oldalakon különböző ajánlatokat kapnak, majd szintén különböző upselleket. Ez a mondat talán már önmagában is elég indok a rendszeres elmzésre. 🙂 Viszont ha ez nem győzött meg, akkor közelítsük meg egy kicsit máshonnan a dolgot.

Ha egyszerre több értékesítési folyamatot működtet a vállalkozásod, ha több terméket vagy szolgáltatást értékesítesz, amikhez több helyről szerzel érdeklődőket, akkor sok helyen folyhat el a profit is.

Kinek hasznos egy online marketing hatékonysági elemzés?

Ha szoktál hirdetni a Google, a Facebook, az Instagram vagy a Youtube platformokon, akkor kiemelt fontosságú Számodra is egy hatékonysági elemzés. Miért? Mert nem mindegy, hogy a hirdetésekből érkező látogatóid hány százalékából lesz érdeklődő és/vagy vásárló. Egy hatékonysági elemzés pedig fel tudja tárni előtted azokat a részeket, ahol kifolyik a pénz a vállalkozásod zsebéből.

Ha a vállalkozásod bevétele attól függ, hogy mennyit értékesítesz online, akkor Számodra elkerülhetetlen a hatékonysági elemzés. Hiszen ha a rendszered néhány helyen alulteljesít, akkor az akár rengeteg bevételkiesést is jelenthet a vállalkozásod számára.

Ha van saját követőtáborod (email lista, Facebook vagy Instagram oldal), akiket rendszeresen át szoktál irányítani a honlapodra egy-egy ajánlat miatt, akkor Számodra is fontos időről-időre elvégezni egy hatékonysági elemzést. Miért? Mert nem mindegy, hogy a követőidnek mit és hogyan kommunikálsz – vagy mit és hogyan mutatsz meg -, hiszen végső soron ez fogja eldönteni a vállalkozásod pénztermelő képességét.

Ha komoly online fejlesztéseket akarsz csinálni a jövőben (holnapfejlesztés, landing vagy sales oldal), akkor előtte mindenképpen keress meg minket egy hatékonysági elemzéssel összekötött tanácsadásra. Nagyon sok időt és annál is több pénzt fogsz tudni megspórolni, ha már az elejétől megfelelő segítséget kapsz a fejlesztéshez.

Vállalkozások, akikkel már sikeresen dolgoztunk együtt az elmúlt 13 évben

Mit vizsgálunk egy online marketing hatékonysági elemzés során?

1. Technikai működés vizsgálata

Az online megjelenésed technikai vizsgálata során megnézzük a honlapod, a landing oldalaid és a sales oldalaid működésének hátterét.

A technikai vizsgálat során a Google által mért 3 legfontosabb szempontot nézzük át és értékeljük. Ez a 3 szempont a következő:

  1. A honlapod mobilra optimalizáltságának állapota (Most már a mobil index a legfontosabb a Google-nek, így ez az elsőszámú dolog, aminek rendben kell lennie)
  2. A honlapod sebessége (Ez több technikai tényező együttes vizsgálatából adódik össze és szintén nagyon fontos a keresők szempontjából)
  3. A holnapod SEO vizsgálata (Azaz megnézzük hogy a Googleben hol jelenik meg a honlapod és megmondjuk hogy ezen hogyan lehetne optimalizálni)

2. Felhasználói élmény vizsgálata (UI, UX)

Nem mindegy, hogy milyen élményben lesz része a látogatóidnak, ha a honlapodra, a landing oldaladra vagy a sales oldaladra érkeznek. Mobil? Tablet? Asztali gép? Ahány eszköz, annyi felhasználói szokás, aminek Neked mind meg kell felelned.

Biztosan Te is láttál már olyan honlapot, ahol nem találtad meg azt, amire éppen szükséged volt. Például asztalt akartál foglalni egy étteremben, de a 10. kattintás után sem akart előkerülni a foglalás menüpont. Ezek a bakik elkerülhetőek, ha megfelelően van optimalizálva a felhasználói felület. A fenti UI rövidítés a “user interface”-t, azaz felhasználói felületet jelent. A UX rövidítés pedig “user experience”-t, azaz felhasználói tapsztalatot, élményt. Ennek a két területnek a vizsgálata kulcsfontosságú a fenti példa miatt mindig kulcsfontosságú.

Hiába vagy Te a legjobb a szakterületeden, ha megnehezíted a honlapodra látogatóknak, hogy mindig azt lássák, amire éppen szükségük van. Tudjuk, hogy egyszerűnek és egyértelműnek tűnnek a fenti sorok, viszont a gyakorlati tapasztalatunk azt mutatja, hogy sajnos mégis sok helyen probléma van a felhasználói élménnyel. Így ezt a területet is kiemelt fontossággal vizsgáljuk.

3. Marketing folyamatok vizsgálata

A marketing folyamatoknak mindig rendben kell lenniük. Nincs kivétel. Pont. Amikor elindítasz egy hirdetést a Facebook vagy a Google felületén, akkor pénzt adsz azért, hogy emberek meglátogassák a honlapod.

A marketing folyamatokat viszont már jóval a hirdetések elindítása előtt alaposan végig kell gondolni. Hiszen egy rossz koncepció (vagy egy hirtelen felindulásból elindított hirdetés) elképesztően sok pénzt tud elégetni megtérülés nélkül.

A marketing folyamatok vizsgálata éppen ezért a hirdetések elemzésével indul, majd következik a landing oldalak, a sales oldalak és az upsellek viszgálata. De kitérünk arra is, hogy mennyire hatékonyan lesz egy érdeklődőből vásárló – illetve ennek a folyamatára is.

A marketing folyamatok vizsgálata mindig teljesen egyedi, hiszen ahány cég és ahány célpiac, annyi megoldás és annyi különböző megvalósítás létezik. Viszont az elmúlt 13 online marketinggel töltött évünk során szinte már mindent láttunk, ami Neked óriási segítség lesz!

4. A kommunikáció és az értékesítési szövegek hatásfokának vizsgálata

Hiába működik jól technikailag az online marketing rendszered, hiába kifogástalan a felhasználói élményed, hiába tanítanivaló a marketing folyamatod, ha mindezt nem szövi át egy őszinte, ám ugyanakkor mégis hatásos kommunikáció.

A kommunikáció ma már nem egyenlő a sales szövegekkel. Pár éve elég volt írnod egy ütős sales szöveget és özönlöttek a vevők, ez ma már nem elég. Komplett tartalommarketingben szükséges gondolkodni, ha a lehető legtöbbet akarod kihozni az online marketing rendszereidből. Az értékesítés ugyanis nem a sales oldalon és nem a sales szövegekkel kezdődik, hanem az első érintési ponttal, amikor először találkozik veled egy leendő potenciális ügyféljelölt.

Éppen ezért a kommunikációd és az értékesítési szövegeid nem külön-külön vizsgáljuk, hanem rendszerben. A hirdetésektől kezdve, a landing és sales oldalakon át a blogcikkekig mindenre kiterjed a vizsgálat. A kommunikációd teljes felhasználói élményéről ugyanis nem alkot valós képet ha külön-külön nézzük meg a marketing folyamatodban lévő szövegeket.

5. Kiaknázatlan lehetőségek feltérképezése

A fenti 4 terület vizsgálata után egy komplett riportot fogsz kapni tőlünk. Ez a riport 3 részből fog felépülni:

  1. Az első pont lépésről lépésre végigvezet a jelenlegi eredményeiden. A jelenlegi eredményeid auditját természetesen részletesen kifejtjük, így érthető lesz Számodra is minden.
  2. Készítünk egy eredményjelző táblázatot, ahol külön-külön pontozzuk az adott terület hatékonyságot. A részeredmények pontszámainak összeadásával pedig kapsz egy végső pontszámot, ami az online marketing hatásfokát fogja kifejezni számszerűen (százalékban). Példul, hogy a komplett online marketing rendszered jelenleg 60%-os hatékonysággal működik.
  3. Végül pedig javaslatokat adunk az eredmények javítására. Ha a fenti példát követjük, akkor megmutatjuk, hogy a 60%-os hatékonysággal működő online marketing rendszeredben hol van az a 40%, amivel fel tudod húzni. Plusz megoldási javaslatokat és segítséget is adunk a megvalósításhoz.

Mi a menete a hatékonysági elemzésnek?

Töltsd ki a lenti űrlapot! Ez az első lépés. 🙂 Az űrlapon kérjük add meg a szükséges adataid, majd a megjegyzés részbe írd le röviden a következőket:

  1. Hogy pontosan mivel foglalkozol
  2. A honlapod elérhetőségét (honlap link, landing oldalak és sales oldalak linkjei)
  3. A vállalkozásod Facebook, Instagram, stb. közösségi média elérhetőségeit
  4. És írd le röviden hogyan működnek jelenleg az online marketing folyamataid

Átnézzük amit küldtél, majd küldünk egy emailt és fel is hívunk, hogy egyeztessünk a részletekről. A részletek egyeztetése a következőkből fog állni:

  1. Ha a leírtak alapján további kérdéseink merültek fel, akkor azokat megkérdezzük Tőled.
  2. Leegyeztetjük újra a marketing folyamatokat, hogy biztosan jól értjük-e őket mi is. (Ezt fontosnak tartjuk, hogy véletlenül se beszéljünk el egymás mellett. Az ismétlés a tudás anyja!)

Miután megbeszéltünk mindent, ami az elemzéshez szükséges, már csak a következő lépések vannak hátra:

  1. Egyeztetjük a számlázási adatokat és elküldjük a számlát Neked, amit átutalással fogsz tudni rendezni. A hatékonysági elemzés bemutatására és a hozzá kapcsolódó 1 órás tanácsadásra az elemzés árának beérkezése után fog sor kerülni, így kérjük mihamarabb utald el a számlát.
  2. Megbeszélünk egy időpontot, amikor a hatékonysági elemzést bemutatjuk Neked. Ez a tanácsadással egybekötött prezentáció általában a megkereséstől számított 3-5 munkanapon belülre tehető, ennyi időre szükségünk van, hogy elkészítsük a hatékonysági elemzésed. (Fontos: az elemzési audit átadása és a hozzá kapcsolódó 1 órás tanácsadásra mindenképpen csak az elemzési díj átutalása után kerül sor.)

A megbeszélt időpontban átadjuk a hatékonysági elemzést és 1 órás tanácsadást nyújtunk hozzá. Ebben a tanácsadásban általában a megoldandó feladatokra és azok megoldására koncentrálunk. A tanácsadás történhet online (Skype, Zoom) vagy személyesen Budapest belvárosában.

 

“Nem érek rá fűrészt élezni. Nekem most fűrészelnem kell.” – Stephen R. Covey

Szia, Novák Ákos vagyok, online marketing szakértő. Én fogom elvégezni a vállalkozásod online marketing hatékonysági elemzését! 🙂 Az elmúlt 13 évben minden nap foglalkoztam online marketinggel és webes kivitelezéssel, így elég széles rálátásom van a piac működésére.

A fenti Stephen Covey idézettel igyekeztem szemléltetni egyetlen mondattal, hogy miért ajánlom Neked is a hatékonysági elemzést. Életlen fűrésszel Te sem fogsz tudni eredményeket elérni!

Sajnos nagyon sok kudarcot láttunk az utóbbi években a környezetünkben, amik megelőzhetőek lettek volna egy ilyen hatékonysági elemzést elvégzésével. Ha Te sem vagy elégedett az online marketing eredményeiddel, akkor az első lépés Számodra is egy hatékonysági elemzés! Ne új fejlesztéseken vagy új hirdetéseken gondolkodj rögtön. Ne égesd tovább a pénzt! Állj meg egy pillanatra fűrészt élezni. Hidd el, sokszorosan meg fog térülni!

Mennyibe kerül a hatékonysági elemzés?

Az online marketing hatékonysági elemzés + a hozzá kapcsolódó 1 órás tanácsadás díja, egyszeri 49.990 Ft + áfa.

Mivel kiválóan értünk ahhoz, amit csinálunk és  hiszünk is benne, ezért 100% pénzvisszafizetési garanciát vállalunk a hatékonysági elemzésre! Ha úgy érzed, hogy az elemzésünk és a hozzá kapcsolódó tanácsadás nem segítette a vállalkozásod online marketing működését, akkor mi visszafizetjük Neked az elemzés árát – és reméljük, hogy utána is jóban maradunk. 🙂

A saját hatékonysági elemzésed megrendeléséhez töltsd ki a következő űrlapot:

Megrendelő űrlap

Kérjük, ezt a mezőt is töltsd ki!
Kérjük, ezt a mezőt is töltsd ki!
Kérjük add meg az email címed, ahová a válaszunkat küldhetjük 🙂
Kérjük, ezt a mezőt is töltsd ki!
Kérjük, ezt a mezőt is töltsd ki!
Kérjük, ezt a mezőt is töltsd ki!
Kérjük, ezt a mezőt is töltsd ki!
Kérjük, ezt a mezőt is töltsd ki!
Kérjük, fogadd el az adatvédelmi tájékoztatót is 🙂

Ha kérdésed van hívj minket telefonon:

Ha bármilyen kérdés merült fel benned, amire ezen az oldalon nem kaptál választ a hatékonysági elemzéssel kapcsolatban, akkor hívd nyugodtan munkatársunkat telefonon. Hétfőtől péntekig 8 és 16 óra között bármikor elérhetsz minket.

Czédula Ágnes
ügyfélsiker felelős

20/545-6846

Kitűzés a Pinteresten