Mit olvas minden reggel a világ 13 legsikeresebb embere?

A sikeres emberek bizony jól tudják, hogy mennyire fontos, mit olvasnak. – írja az Entrepreneur.

A milliárdos befektető, Warren Buffett például a napjának 80%-át olvasással tölti. Trump elnök pedig állítólag telhetetlenül falja a híreket, minden reggel 6-kor kel, TV-t néz, valamint elolvassa a New York Post, a New York Times és a Wall Street Journal újságokat. Emellett konzervatív kiadványokat is olvas, mint a Breitbart.

Mit olvasnak tehát a világ legsikeresebb emberei amint felébrednek? Most bepillantást nyerhetsz abban, hogy ők mivel tartják fenn olvasási szokásukat.

Warren Buffett minden reggel nemzeti és helyi híreket olvas.

A milliárdos befektető azt nyilatkozta a CNBC-nek, hogy minden reggel a Wall Street Journal, a Financial Times, a New York Times, USA Today, az Omaha World-Herald, és az American Banker újságokat olvassa végig.

Ez azért elég hosszú lista, nem 10 perc végigjutni rajta.

Az amerikai elnök, Donald Trump előnyben részesíti a nyomtatott sajtót az online hírekkel szemben.

Az amerikai elnök sosem volt nagy könyvmoly. És habár könyveket nem olvas gyakran, nyomtatott újságokat annál inkább. A Politico szerint az emberei több magazinból és újságból gyűjtik össze a számára érdekesnek és hasznosnak tűnő híreket, valamint ki is nyomtatják neki az internetről. Trump elnök szereti aláhúzni, csillagozni és bekarikázni a dolgokat, amiket olvas.

Minden cikket először az elnök személyzete olvas át. Ha átmegy a szűrőn, akkor beleteszik a mappába, amit eljuttatnak az elnöknek. Trump elnök pedig általában magáról olvas. Az elnökei igyekeznek minél több olyan cikket juttatni hozzá, amiben szerepel a neve, mert akkor mindig jobban érdekli.

Mark Zuckerberg – nem meglepő módon – a Facebook olvasásával kezdi a napot.

Mark Zuckerberg legelső dolga minden reggel, még mielőtt elmenne mosdóba és betenné a kontaktlencséjét az, hogy ránézzen a telefonjára. Elmondása szerint a Facebook a legelső alkalmazás, amit megnyit, mert szereti tudni, hogy mi folyik éppen a világban. Ezután elolvassa a Messenger és a What’sApp üzeneteit. Egy nyugodt és átlagos napon ez nem telik többe pár percnél.

Kép forrása: vox.com

Jeffrey Immelt egyedi módon olvassa az újságjait.

Immelt a Wall Street Journal magazint a közepétől olvassa. Ezután a Financial Times FTIndex részét és a második szekciót olvassa el, illetve a New York Times üzleti oldalát, a többi részét pedig el is dobja. Az USA Today esetében a sport szekcióval kezd, ezután következik az üzleti oldal másodikként, harmadikként pedig az életmód. Végül pedig következik a New York Post hatodik oldala és egy kevés üzleti téma itt is.

Bill Gates a nemzeti újságokat olvassa.

A Microsoft társalapítója széles témakörben olvassa a reggeli híreket, és például a Berkshire Hathaway-ről értesítést is kap, ha megjelenik a hírekben, hiszen az igazgatótanács tagja. Gates emellett elolvassa elejétől a végéig a Wall Street Journal-t, a New York Times-t és az Economist-ot is.

Jonah Peretti a New York Times üzleti vagy sport oldalait olvassa el az úton az irodába.

A Buzzfeed alapítója és CEO-ja általában 8:30-kor kel és úton a munkába a New York Times sportrovatát vagy üzleti rovatát olvassa el. Emellett időt szakít a New York Magazine-ra is. (A New Yorker és az Economist már nem fér bele az idejébe, mióta ikrei születtek.)

Azonban ahogyan a legtöbb fiatal vezető, ő is a Twitterről és a Facebookról értesül a legtöbb hírről.

Kép forrása: adweek.com

Kara Goldin korán kel, hogy elolvassa az emailjeit.

A Hint Water alapítója és vezetője nagyon komolyan veszi a reggeli rutinját és a reggeli órákat annak szenteli, hogy elolvassa az emailjeit és összeállítsa a napirendjét.

5:30-kor ébred és azonnal az emailjeit olvassa el, hiszen ezáltal képbe kerül azzal kapcsolatban, hogyan fog kinézni a következő 12 órája és mire beér az irodájába már pontosan tudja, hogy mit kell tennie.

Howard Schultz reggeli-olvasási rutinja 25 éve ugyanaz.

Még 2006-ban azt nyilatkozta a Starbucks vezére a CNNMoney-nak, hogy minden reggel 5 és 5:30 között ébred, elkészíti a kávéját és elolvassa ugyanazt a három újságot: a Wall Street Journal-t, a Seattle Times-t és a New York Times-t. Biztosan bejött neki ez a rutin, mert már több mint két évtizede tartja magát hozzá.

Richard Branson reggel 5-kor kel, hogy jusson ideje az olvasásra.

A Virgin Csoport alapítója azt szereti a reggelekben, hogy el tudja olvasni az emailjeit és a híreket amikor még minden nyugodt és csendes, mielőtt az egész világ felébredne. Ezek a korai órák megadják neki a lehetőséget, hogy minden napot frissen és szervezetten kezdjen.

Kat Cole első dolga a közösségi média olvasása reggelenként.

Kat Cole a FOCUS Brands csoport elnöke, minden reggel 5-kor kel, megnézi a naptárát, valamint az összes közösségi média oldalt, híreket, blogokat, emaileket és üzeneteket olvas, amiket az éjszaka folyamán kapott.

„Számomra érdekes híreket, sürgős üzleti dolgokat olvasok, valamint híreket a csapatomtól. Emellett pedig mindig keresem a híreket a cégektől is, amikbe befektettem. Ez remek módja minden reggel, hogy beindítsa a gondolkodásom, és megtudjam, hogy mi zajlik a világban.”

Kép forrása: Business Insider

Kevin O’Leary a reggeli edzése közben olvassa az üzleti híreket.

A Shark Tank befektetője minden reggel 5:45-kor ébred, elolvassa az ázsiai és európai piaci híreket, utána pedig üzleti csatornákat néz a TV-ben edzés közben. Ezután még egy órát azzal tölt, hogy 8-9-ig elolvassa a legújabb üzleti híreket.

„A tudás hatalom,” – mondja O’Lear, „ezért fontos tudnom, hogyan áll a világ pénzügyi helyzete minden reggel.”

Gary Vaynerchuck minden figyelmét a Twitter köti le.

A vállalkozó és közösségi média guru minden reggel issza magába az információt.

Elolvassa a MediaREDEF email hírlevelét, a TechMeme oldalt, a Business Insider-t, az ESPN-t és a Nuzzel-t.

Ezután belép a Twitterre és jelentős időt tölt azzal, hogy válaszoljon a kommentekre és ő maga is beszélgetéseket indítson. Utoljára pedig lecsekkolja az Instagramot, hogy lássa, mi történik a barátaival.

Bob Iger, a Disney CEO-ja nagyon korán kel minden reggel, hogy olvasson.

Bob Iger fájdalmasan korán kel minden reggel, hogy olvasson és eddzen. Ez 4:30-as ébredést jelent, ezután újságokat olvas, valamint ellenőrzi az emailjeit és és keresgél az interneten is a különböző híroldalak között.

Legális dopping a bizniszednek

A tökéletes hozzávaló, ami segít megalkotni egy fenomenális marketing gépezetet. Mi vár rád a Bajnokok Reggelije hírlevélben? Könnyen alkalmazható marketing ötletek, aktuális hírek az online marketing világából, napindító motivációk és még sok-sok különlegesség… 🚀

Megosztás
Email
LinkedIn
Pinterest