Ebben a cikkünkben már beszámoltunk arról, hogy pár napja megszűnt az Instagram Following Activity füle. Felmerült bennünk a kérdés, miért most, és mi várható még?
Vishal Shah, az Instagram egyik vezetője a BuzzFeednek tett interjújában azt nyilatkozta, hogy „Az egyszerűség volt a legfőbb kiváltó ok.”
Az Instagram igyekszik leegyszerűsíteni a designt, hogy az applikáció azon funkcióira fókuszáljanak, amelyek igazán hasznosak a felhasználók számára. És ez az elv az, ami alapján a többi változás is várható.
A következő évben például külön Instagram DM applikáció is várható, amit már tesztelnek is belső körökben. Ez hasonló lesz, mint a Facebook Messenger. Emellett pedig a Facebook egyesíteni fogja az üzenetküldő alkalmazásait, mint a Messenger, a WhatsApp és az Instagram.
Az online kommunikáció legfontosabb és leggyorsabban növekvő módszere az üzenetküldés, és egyre egyszerűbb lesz a cégek számára is, hogy kihasználják ennek az előnyeit.
A három applikáció integrálásával egyszerűsödni fog az online marketing, hiszen nem kell minden alkalmazásra külön eszközöket használni és külön kezelni őket. Például, nem kell majd külön chatbot a Facebook Messengerre, az Instagramra és a WhatsAppra, hanem egy is elég lesz.
Ebből kiindulva pedig én azt javaslom, hogy kezdj el utánanézni a Facebook chatbot marketingnek, mert nagy jövő van benne.
Ezek mellett pedig kíváncsian várjuk, mi mindent tartogat még számunkra az Instagram a következő évben.