Landing oldal készítés

Ha új érdeklődőkre van szükséged, akkor Neked is egy hatékonyan működő landing oldal a megoldás!

Egy landing oldal legfontosabb feladata, hogy telejsítse azt a célt, amiért létrejött.

Egy landing oldal célja nagyon sokoldaló lehet. Feliratkozás, letöltés, ajánlatkérés, időpontfoglalás, stb.  Ez mindig attól függ, hogy a vállalkozásunk érdeklődőszerző folyamata hogyan épül fel. (Persze ha a vállalkozásunknak nincs egy kész érdeklődőszerző folyamata, akkor előbb arról lesz érdemes beszélgetnünk.)

Hatékony landing oldalt készíteni igazi marketing művészet.

Hiszen elkészíteni úgy a szöveget és a vizuális tartalmat, hogy az gyakorlatilag néhány perc alatt teljesen átadja az üzenetünk, majd tiszta képet adjon a látogatónak arról, hogy tőle milyen cselekvést várunk, komoly szakértelmet kíván.

Egy landing oldal akkor fog jól működni, ha az alábbi feltétlek mindegyike egyszerre teljeseül:

  1. Lézerpontos fókusz. Egyetlen problémára egyetlen megoldást nyújt.
  2. Egyszerű, rövid és lényegretörő.
  3. Egyértelműen ösztönöz a cselekvésre (letöltés, feliratkozás, ajnálatkérés, időpontfoglalás, stb.)
  4. Hitelességet sugároz, hogy a látogató nyugodt szívvel adja át a személyes adatait valamiért cserébe.
  5. Választ ad a felmerülő kérdésekre.

A landing oldalak eredményessége általában nagyon könnyen mérhető.

Minél magasabb a látogatók konverziója, annál több érdeklődője lesz a vállalkozásunknak.

Több mint 10 éves tapasztlatunk alapján, ha egy landing oldal képes elérni tartósan a 40-60% közötti konverziót, akkor már egy kiemelkedően jól teljesítő landing oldalról beszélhetünk. Iparágtól függően viszont akár még a 30-40% közötti konverzió is remeknek mondható. Viszont azt is kijelenthetjük, ha 30% alatt konvertál egy landing oldal, akkor ott még van mit csiszolni.

Ha még soha nem volt landing oldalad, akkor a fenti százalékok lehet hogy nem teljesen egyértelműek Számodra. De nyugi, nagyon egyszerű a képlet.

Cél teljesülése / látogatók száma = konverzió

A cél teljesülése azt jelenti, hogy a látogató megadta nekünk az elérhetőségét és/vagy a személyes adatait. Ezt azért fogja megtenni, mert vagy időpontot foglalt, vagy egy találkozóra kért visszahívást, vagy letöltött egy esettanulmányt, esetleg ingyenes termékmintát igényelt, stb. A látogatók száma pedig értelemszerűen a landing oldalra látogatók számát jelenti. Ha pedig elosztjuk azoknak a számát, akik felvették a kapcsolatot valamilyen módon velünk a landing oldalon, azokkal, akik összesen meglátogatták, akkor meg is kapjuk a konverziós számot százalékban.

Például: 50 feliratkozó / 100 látogató = 0,5 (ami százalékban: 0,5*100 = 50%)

Ha már most is használ a vállalkozásod landing oldalakat, akkor érdemes átnézni a konverziós százalékokat, hiszen ezekből tudhatod meg, hogyan teljesítenek valójában ezek az oldalak.

Egy landing oldal elkészítése igazi marketing művészet – ahogy azt már korábban is írtuk. Ebben a művészetben pedig hazai viszonylatokban óriási tapasztlattal rendelkezünk, hiszen gyakorlatilag azóta készítünk landing oldalakat, amióta maga a fogalom megszületett.

Ha Te is jól konvertáló – és megbízhatóan működő – érdeklődőszerző gépezetet akarsz a vállalkozásodnak, akkor nem érdemes a landing oldalaid költségén spórolnod.

Hiszen a landing oldalaid minőségén fog múlni, hogy mennyi érdeklődője lesz a vállalkozásodnak. Ha sok érdeklődőt – és ezáltal sok vevőt – akarsz, akkor nyújtsd a legjobbat a célpiacodnak.

Ne dőlj be az olcsó landing oldalakat készítők dumájának. Valószínűleg Te is pontosan tudod, hogy a minőség előállítása, nem fér bele egy karcsú költségvetésbe a saját iparágadban sem. Egy landing oldal nem csupán egy technikai kivitelezés, hanem a vállalkozásod értékesítési folyamatának szerves része, ami érdeklődőket és vásárlókat hoz a házhoz.

Tetszik, amit olvastál? Kérj egy ajánlatot landing oldaladra! Töltsd ki a lenti űrlapot vagy hívd munkatársunkat ha pontos árajánlatot szeretnél kapni az elképzeléseidnek megfelelő landing oldalra. Először mindenképpen szükséges felmérnünk az igényeid és a céljaid, hogy a lehető leghatékonyabb megoldást tudjuk nyújtani Számodra.

Töltsd ki az űrlapot:

Kérjük, ezt a mezőt is töltsd ki!
Kérjük, ezt a mezőt is töltsd ki!
Kérjük add meg az email címed, ahová a válaszunkat küldhetjük 🙂
Kérjük, ezt a mezőt is töltsd ki!
Kérjük válassz egy témát
Kérjük, ezt a mezőt is töltsd ki!
Kérjük, fogadd el az adatvédelmi tájékoztatót is 🙂

Vagy hívj minket telefonon:

Ha úgy kényelmesebb Neked, akkor hívd nyugodtan munkatársunkat telefonon. Hétfőtől péntekig 8 és 16 óra között bármikor elérhetsz minket.

Czédula Ágnes
ügyfélsiker felelős

20/545-6846

Vállalkozások, akikkel már sikeresen dolgoztunk együtt

Kitűzés a Pinteresten