12. alkalommal zárult le nemrég a „Nagy Webáruház Felmérés”, ami minden évben a hazai e-kereskedelem trendjeiről és eredményeiről mutat egy átfogó képet.
Az idei kutatásban 570 magyar webáruház vett részt. A felmérésből kiderül, hogy:
- Milyen módon változott a webáruházak forgalma 2018-boz képest.
- Milyen vásárlási konverziókkal kell számolni jelenleg.
- Milyen fizetési és szállítási módok a legelterjedtebbek és hogy miket használnak az emberek a legszívesebben.
- Milyen milyen marketing eszközöket és csatornákat használnak a webshopok érdeklődő és vásárlószerzésre.
A megkérdezett webshopok közül 55% számolt be növekedésről, ezzel szemben pedig csak 4% csökkenésről, ami jól mutatja az online értékesítés további előretörését. Kiderül továbbá az is a felmérésből, hogy egy átlagos webshopnak naponta kb. 1100 látogatója van és hogy az átlagos kosárérték kb. 21.000 Ft.
A Shoprenter megbízásából készült kutatásról egy szemléletes infógrafika is készült. A publikációról pedig további érdekességeket olvashatsz, ha ide kattintasz.