Így teljesítenek a magyar webshopok – Infógrafika

12. alkalommal zárult le nemrég a „Nagy Webáruház Felmérés”, ami minden évben a hazai e-kereskedelem trendjeiről és eredményeiről mutat egy átfogó képet.

Az idei kutatásban 570 magyar webáruház vett részt. A felmérésből kiderül, hogy:

  1. Milyen módon változott a webáruházak forgalma 2018-boz képest.
  2. Milyen vásárlási konverziókkal kell számolni jelenleg.
  3. Milyen fizetési és szállítási módok a legelterjedtebbek és hogy miket használnak az emberek a legszívesebben.
  4. Milyen milyen marketing eszközöket és csatornákat használnak a webshopok érdeklődő és vásárlószerzésre.

A megkérdezett webshopok közül 55% számolt be növekedésről, ezzel szemben pedig csak 4% csökkenésről, ami jól mutatja az online értékesítés további előretörését. Kiderül továbbá az is a felmérésből, hogy egy átlagos webshopnak naponta kb. 1100 látogatója van és hogy az átlagos kosárérték kb. 21.000 Ft.

A Shoprenter megbízásából készült kutatásról egy szemléletes infógrafika is készült. A publikációról pedig további érdekességeket olvashatsz, ha ide kattintasz.

Legális dopping a bizniszednek

A tökéletes hozzávaló, ami segít megalkotni egy fenomenális marketing gépezetet. Mi vár rád a Bajnokok Reggelije hírlevélben? Könnyen alkalmazható marketing ötletek, aktuális hírek az online marketing világából, napindító motivációk és még sok-sok különlegesség… 🚀

Megosztás
Email
LinkedIn
Pinterest