Hogyan használd a TikTokot a vállalkozásodban?

Te használod már a TikTok alkalmazást? Ha a célközönséged fiatalokból (is) áll, akkor a TikTok remek lehetőség, hogy felkeltsd a figyelmüket. Érdemes minél hamarabb elkezdeni, mert az alkalmazás rendkívüli módon ível felfelé, már 500 ezer felhasználója van világszerte. Azonban most még nincs annyira túltelítve, mint az Instagram vagy a Facebook – írja az Entrepreneur.

Hogyan döntheted el, hogy a vállalkozásod számára megfelelő-e a TikTok? Adunk néhány szempontot:

Tanulmányozd az alkalmazást

Ha még nem használtad a TikTokot, akkor az első és legfontosabb, hogy kezd el tanulmányozni az alkalmazást. Mérd fel, hogy milyen tartalmak vannak rajta, milyen tartalmak működnek és te mire tudnád használni.

A TikTok alapvetően egy szórakoztató, rövid videókat megjelenítő applikáció. Ha megnézed a legnépszerűbb videókat, akkor biztosan rengeteg vicces és őrült tartalmat fogsz találni.

Azonban nem a TikTok a legmegfelelőbb hely, ha komoly értékesítési szövegeket szeretnél megjeleníteni. Tartsd szem előtt, hogy az alkalmazást egyelőre elsősorban a 16-24 éves korosztály használja, így velük kell megtalálnod a közös hangot.

Találj ki szórakoztató tartalmakat

Légy kreatív és kezd el gondolkodni, hogy a te vállalkozásod milyen szórakoztató tartalmakat posztolhatna a TikTokra. Jelenleg a TikTokon tudod a legkönnyebben és a legolcsóbban elérni az embereket, így hiba lenne kihagynod a lehetőséget.

A legjobb dolog az alkalmazásban, hogy nincs szükség gondosan megszerkesztett tartalmakra. Az igényesség azonban itt is fontos, és nem kell átesned a ló túloldalára. Nem kell olyan tartalmakat készítened, amelyek nem illenek a vállalkozásod profiljához.

Ne arra törekedj, hogy rögtön valami virális kontentet készíts. Kezdj egyszerű videókkal, amiken be tudod mutatni a termékeidet, beszélhetsz róluk, stb.

Dolgozz TikTok influencerekkel

 Még nem olyan sok, mint más platformokon, azonban már a TikTokon is vannak influencerek. Még nem olyan népszerűek, mint Instagram társaik, azonban ez csak idő kérdése, és te már az elején kapcsolatba léphetsz velük, hogy minél több embert érhess el a platformon. A Z generáció tagja már elleneznek minden olyan tartalmat, ami kifejezetten hirdetésnek tűnik, úgyhogy az influencer marketing jó választás lehet.

Hirdess a TikTokon

Időbe telt, de már a TikTok is lehetőséget ad fizetett hirdetésekre.

Például van olyan, ami hasonló a Snapchat vagy az Instagram sztori hirdetésekhez, és a weboldaladra irányíthatod az érdeklődőket. Emellett nagyon népszerűek a hashtag challengek, amelyeknél promózott hashtagekkel növelheted az oldalad iránti elköteleződést.

Mindenképpen gondold végig, hogy a vállalkozásod profiljához illik-e ez az alkalmazás, mielőtt belevágsz. Viszont ha igen, akkor kezdj bele minél hamarabb, mert a TikTok villámgyorsan növekszik és nemsokára ez lesz a következő Instagram!

Legális dopping a bizniszednek

A tökéletes hozzávaló, ami segít megalkotni egy fenomenális marketing gépezetet. Mi vár rád a Bajnokok Reggelije hírlevélben? Könnyen alkalmazható marketing ötletek, aktuális hírek az online marketing világából, napindító motivációk és még sok-sok különlegesség… 🚀

Megosztás
Email
LinkedIn
Pinterest