Válassza az Oldal lehetőséget

Értékesítési folyamatok készítése

Futószalagon érkező érdeklődőket és folyamatos növekvő bevételt akarsz? Akkor Neked is egy automatizált értékesítési folyamatra van szükséged!

Az a vállalkozás, amelyik nem értékesítési folyamatokban gondolkodik az interneten, rengeteg bevételtől esik el.

Persze ahhoz, hogy értékesítési folyamatokban tudjon gondolkodni egy vállalkozás, szükség van egy működő, piaci igényeket kielégítő termékpiramisra. A termékpiramisra azért van szükség, hogy a megfelelő ügyfélnek, mindig a megfelelő terméket vagy szolgáltatást tudja nyújtani a vállalkozás – ugyanakkor fel tudjon kínálni extra termékeket vagy szolgáltatásokat is. Ha viszont egy cég csak 1-2 termékre vagy szolgáltatásra építi a bevételeit, akkor hamar a végére érhet az értékesítési folyamatnak.

Az értékesítési folyamatok létrehozása és menedzselése ezért gyakran összefonódik a termékfejlesztéssel.

Általában egy új termék vagy szolgáltatás bevezetésével érhetőek el a leghatékonyabban működő értékesítési folyamatok – bár ez főként a már meglévő ügyfeleknél működik jól. Új érdeklődők és új vásárlók esetén minden termék és szolgáltatás új, így minden értékesítési folyamat is hatékony lehet.

Hogy néz ki egy értékesítési folyamat a gyakorlatban?

  1. Először is futattunk egy érdeklődőszerző hirdetést (Google, Facebook, Insta, Youtube, vagy LinkedIn platformokon)
  2. A hirdetésből érkező látogatók egy landing oldalon eldönthetik, hogy érdekli-e őket a felkínált (általában valamilyen ingyenes) ajánlatunk vagy ajándékunk. Ha érdekli őket, akkor letöltik, feliratkoznak, kalkulálnak, stb.
  3. Ezután átirányítjuk őket a fő termékünk vagy szolgáltatásunk sales oldalára, ahol egy kihagyhatatlan ajánlatban összefoglalva bemutatjuk nekik azt a megoldást, amit nagy valószínűséggel keresnek a problémájukra. (Fontos, hogy a landing oldali ajánlatnak is arra a problémára kell összpontosítania, amire a fő termék vagy szolgáltatás megoldást nyújt, így fog magas százalékban konverzálni a sales oldal)
  4. Ha nem vásárolja meg rögtön a fő terméket vagy szolgáltatást (ami azért elég valószínű, hiszen csak bizonyos embertípusok vásárolnak hamar meg valamit, amit még nem ismernek), akkor egy email sorozattal és remarketing kampányokkal tovább kommunikálunk az érdeklődőkkel, hogy meggyőzzük őket róla, hogy a mi megoldásunkra van szükségük a problémájukra.
  5. Ha megvásárolják a fő terméket vagy szolgáltatást, akkor után egy upsell oldalra irányítjuk őket, ahol egy magasabb árú, exkluzív terméket vagy szolgáltatást ajánlunk fel. (Persze ha van ilyen, de ezért kezdtük rögtön az elején azzal, hogy az értékesítési folyamatok akkor működnek hatékonyan, ha van egy megfelelő termékpiramis.)
  6. Aki nem vásárol upsellt, akkor folytatódik az edukációval egybekötött szórakoztató email sorozat + remarketing kampány. Persze csak bizonyos ideig, hiszen ha még nincs kész egy leendő ügyfél az upsellre, akkor csak eltántorítjuk a későbbi vásárlástól az ablakon bemászós értékesítéssel.
  7. Amennyiben nem vásárolnak az érdeklődők se fő terméket, se upsellt, akkor egy olyan szegmensbe kerülnek át a marketingredszerben, ami arra hivatott, hogy növelje az elköteleződést. Tehát folyamatos kommunnikációval (nem sales, hanem edukáció és szórakoztatás) tartjuk a kapcsolatot az érdeklődőkkel, akik ha készen fognak állni a vásárlásra, akkor ott legyen a vállalkozásunk nekik – és pontosan tudják, emlékezzenek is rá, hogy a problémájukra a mi vállalkozásunk adja a legjobb megoldást.

Értékesítési folyamatokat készíteni összetett feladat. Magas szintű technikai és marketing ismereteket igényel.

Viszont ezeknek az ismeretnek hála, az értékesítési folyamatok jól automatizálhatóak. Ez azt jelenti, hogy amilyen folyamatokat egyszer elkészítünk, azokhoz akár évekig sem kell hozzányúlni. (Persze ez sok tényezőtől függ.)

Tetszik, amit olvastál? Kérj ajánlatot új értékesítési folyamatodra! Töltsd ki a lenti űrlapot vagy hívd munkatársunkat ha pontos árajánlatot szeretnél kapni az elképzeléseidnek megfelelő értékesítési folyamatra. Először mindenképpen szükséges felmérnünk az igényeid és a céljaid, hogy a lehető leghatékonyabb megoldást tudjuk nyújtani Számodra.

Töltsd ki az űrlapot:

Kérjük, ezt a mezőt is töltsd ki!
Kérjük, ezt a mezőt is töltsd ki!
Kérjük add meg az email címed, ahová a válaszunkat küldhetjük 🙂
Kérjük, ezt a mezőt is töltsd ki!
Kérjük válassz egy témát
Kérjük, ezt a mezőt is töltsd ki!
Kérjük, fogadd el az adatvédelmi tájékoztatót is 🙂

Vagy hívj minket telefonon:

Ha úgy kényelmesebb Neked, akkor hívd nyugodtan munkatársunkat telefonon. Hétfőtől péntekig 8 és 16 óra között bármikor elérhetsz minket.

Czédula Ágnes
ügyfélsiker felelős

20/545-6846

Vállalkozások, akikkel már sikeresen dolgoztunk együtt

Kitűzés a Pinteresten